pühapäev, 13. oktoober 2013

NSA küsib mobiiltelefoni Google vahendusel

Suurfirma Google on juba mitu korda järjest küsinud minu mobiiltelefoni. Väidetavalt annab see suurema turvalisuse. Ma arvan, et NSA tahab lihtsalt teada, et millised google teenused on seotud millise telefoni kasutajaga, siis on neil lihtsalt kergem seostada virtuaalne tegevus pealtkuulatud telefonikõnedega.
Miks ei tohi Google-le anda oma telefoni numbrit?
See number on ju antud kõige tähtsamatele inimestele, et nad saaksid sinuga ühendust võtta. Järelikult on raske seda ümber vahetada, sest siis peaksid hakkama kõiki neid inimesi uuesti teavitama. Interneti kontodelt ei oodata sellist järjepidevust, neid võib vahetada kasvõi iga päev. Samuti tähendab telefoni numbri avaldamine neile reklaamide saatmise loa andmist.
Jah, ma kasutan USA firma ja NSA osakonna Google teenuseid aga ma annan neile võimalikult vähe infot enda kohta, mida nad saaksid ära kasutada reklaamiks või millekski muuks. Kui ma kaotaksin selle firmaga seotud teenused, siis ma ilmselt 5 kuud isegi ei märkaks seda, sest kasutan neid sedavõrd harva.

Kommentaare ei ole: